o moim scrapowaniu

Dziś na blogu ILS pojawił się mój scrap i parę słów do niego. Parę słów o moich początkach w scrapowaniu, inspiracjach.. Scrapbooking jest dla mnie, od roku, czymś bardzo wyjątkowym. Nigdy wcześniej nie czułam, że tak bardzo kocham to co robię. Przez ten rok, bo jakoś teraz właśnie mija, poznałam wiele świetnych dziewczyn, inspirujących, potrafiących tak wspaniale upiększyć sobie życie... jestem niesamowicie szczęśliwa, że i ja znalazłam się w takim punkcie :)



Ponieważ na blogu scrapuj.pl jest ogłoszony konkurs pt. 'czym dla Ciebie jest scrapbooking', bez wahania zgłaszam tam moją pracę :)

A dziś na naszym wyzwaniowym ScrapMap mamy dla was fajną mapkę :) Oj miałam z nią nie lada zabawę wczoraj wieczorem - kiedy robiłam scrapa, miałam zupełną pustkę w głowie, brak weny, brak zapału. Ale spięłam ramiona, wypiłam kieliszek wina, poszukałam inspiracji na Pinterescie i zabrałam się do roboty.. Niestety, całkowicie zapominając, że mam zrobić scrapa pod mapkę!! Kiedy już zadowolona odprężyłam się na krześle, popatrzyłam z zadowoleniem na scrapa.. zdałam sobie sprawę, że miał być zrobiony do MAPKI! Uwierzcie, jeszcze nigdy nie siedziałam tak zrezygnowana przy biurku, oczami wyobraźni rysując niezbyt przyjemny obraz - mnie, siedzącą do 3 nad ranem nad pustą białą kartką.. Aż nagle popatrzyłam na scrapa, popatrzyłam na mapkę i.. zdałam sobie sprawę, że jednak jest podobna! :D Co prawda odwrócona do góry nogami - ale jest :D Tak więc dziewczyny - zdałam sobie sprawę, że czasem należy pozwolić swoim palcom po prostu wędrować po papierze - nie przeszkadzając im zbytnio.. :)


Zapraszam was jeszcze po podglądnięcia zdjęć mojej ślicznej koleżanki - Ani - na moim fotograficznym blogu:)


Miłego dnia :*

3 comments:

  1. jaaakie ciacho na tym drugim scrapie, no i samo LO jest boskie, uwielbiam te strzałki :)

    ReplyDelete
  2. !właśnie ciacho fiu fiu ^^
    Przepiękne prace, super, że tak mocno wsiąknęłaś w scrapbooking w tak krótkim czasie, jesteś stworzona do tego :)

    ReplyDelete
  3. ahaha dzięki za ciacho :P :)
    i w ogóle dzięki :*

    ReplyDelete