2012

Święta, święta i po świętach, co? :D Na szczęście czas nie pędzi jak zwariowany, przynajmniej mi. Cieszę się, że jeszcze kilka fajnych dni przede mną, jeszcze parę chwil miłych zostało do odkrycia. 
Dzisiaj koniec roku, a ja uwielbiam podsumowania.. Przez kilka dobrych lat prowadziłam w swoich pamiętnikach taki "rozrachunek" z minionym rokiem. Teraz na pewno też to zrobię :)
Ale dla Was mam inne podsumowanie :)
Przedstawiam wam 9 moich ulubionych layoutów z 2012 roku:

So, Christmas is over, huh? :D I'm glad that time is not flying too fast for me. I'm enjoying the last few days of the year, and I really hope those days will be great. We are getting close to the end of the year, so it's time for some resume. I really like it. I always do it in my diaries. 
But today, I'd like to show you...
my very favourite 9 layouts of the 2012:


I ta biel.. :D 
So much white.. :D

Ten rok był dla mnie naprawdę wyjątkowy. Nigdy wcześniej nie rozwinęłam się tak kreatywnie w tak krótkim czasie :) Cieszę się, że dostałam szansę zaistnienia w kilku świetnych zespołach, począwszy od ILS, przez Art-Piaskownicę, amerykańskie Gossamer Blue i Chic Tags oraz francuski Color Conspiracy :) Po drodze był również nieoceniony Diabelski Młyn i ScrapMap... To był naprawdę dobry rok. Nie wspominam już o fotografii, bo tutaj rozwinęłam skrzydła zaskakując samą siebie :) Takie fotograficzne podsumowanie rok też zrobię, zapraszam na początku nowego roku.
Mam nadzieję, że i wasz rok 2012 był naprawdę udany oraz że ten następny będzie jeszcze lepszy!
Dziękuję, że zaglądacie do mnie, zostawiacie miliony komentarzy i ciepłych słów. Zawsze uwielbiam je czytać :) Ściskam cieplutko :*

This year was perfect for me. I've never been so much creative before, in such short period of time :) I'm thankfull for being a part of great Design Teams like: ILS, Art-Piaskownica, Gossamer Blue, Chic Tags and Color Conspiracy :) Adding to this Diabelski Młyn and ScrapMap... It was a great year. I should mention here photography too, but I think I will make another post with my fav photos from 2012 :) It will be a lot. 
I really hope you 2012 was good too, and New Year will be even better!
Thank you for your coming here, writing tons of comments and kind words. I love to read them, always! XOXO :)

11 comments:

  1. pięknie! biel u Ciebie zniewala! :) ale nie ma mojego ulubionego LOsa w Twoim podsumowaniu--> http://malyswiat-m.blogspot.com/2012/07/what-sketch.html :) to dla mnie najpiękniejsza praca ever! Szczęśliwego Nowego Roku Madzia, życzę Ci aby wszystkie plany i marzenia poukładały się po Twojej myśli!

    ReplyDelete
  2. Beautiful pages!!!! Have a happy new year!!!! Best wishes!!! :)

    ReplyDelete
  3. wi ar soł happi tu!
    Uwielbiuję wszystkie (nie tylko te 9!)

    ReplyDelete
  4. WSPANIAŁE prace! CUDOWNEGO ROKU 2o13! NIECH SPEŁNIAJĄ SIĘ KOLEJNE MARZENIA!!! INSPIRUJESZ KOCHANA! ♥

    ReplyDelete
  5. wszystko wspaniałe! oby 2013 był dla Ciebie jeszcze lepszy! :*

    ReplyDelete
  6. ach! jak fajnie je zobaczyć razem! I ten lawendowy, który robiłaś u mnie... moc uścisków :*

    ReplyDelete
  7. Madziu, wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    ReplyDelete
  8. Ja tam podsumowań nie cierpię (czemu dałam wyraz na własnym blogu teraz i rok temu też), ale Twoje layouty uwielbiam. I te z podsumowania, i te, których tu nie ma - za kolor, za kompozycję, za lekkość i za "powietrze". I za nitkę, którą próbuję przesadzić do siebie, ale jakoś nie chce u mnie rosnąć, może gleba nieodpowiednia ;-)

    ReplyDelete
  9. Piękne są :) Ale nie tylko te, dla mnie wszystkie Twoje prace są wspaniałe! Czekam na podsumowanie foto teraz :)

    ReplyDelete
  10. I absolutely adore your style! You are such an inspiration and help me to get back to really doing what I love, not what I feel obligated to do (following trends, etc.). Thank you and Happy New Year :)

    ReplyDelete