SUNDAY IN WARSAW

Hi all! I know I promised this post two days ago - I've been so busy for the last days! Photoshootings all the time! :) But that's good, I love my work :) As I said before we've spent weekend in Warsaw where I photographed a wedding on Saturday. I had a free Sunday so we took a car and went to several places in our capitol. I've never actually visited Warsaw (to sightsee) so I was very excited on Monday morning.

Cześć!! Obiecałam notkę dwa dni temu, a tu ani widu ani słychu :) Wszystko przez to, że zaczął się sezon zdjęciowy - praktycznie cały czas biegam z aparatem uwieszonym na szyi ;) Ale to dobrze - uwielbiam moją pracę! Tak jak wspominałam, weekend spędziliśmy w Warszawie, gdzie w sobotę fotografowałam ślub. Miałam za to wolną niedzielę więc postanowiliśmy trochę pozwiedzać! Nigdy tak naprawdę nie odwiedzałam Warszawy w celach poznawczych - zawsze albo przejazdem, albo na konkretne spotkanie w konkretne miejsce.. więc możecie sobie wyobrazić, że byłam bardzo podekscytowana w niedzielny poranek ;)



First we went for a short walk to Wilanow and visited Royal Wilanow Palace - such a beautiful place!! I felt in love with the Royal Garden although there hasn't been roses nor other flowers yet :) Michal found a four-leaf clover but I told him that he has already found his happiness - me :D We also went inside and visited the museum - full of amazing memorabilia and historical treasures.

Jako, że mieszkaliśmy w Wilanowie, rano wybraliśmy się na krótki spacer do Pałacu Wilanowskiego. Zakochałam się w tym miejscu! Ogród w Wilanowie to jedno z najpiękniejszych miejsc, które odwiedziłam - jest przepiękny (mimo, że nie zakwitły jeszcze róże ani inne kwiaty;) ). Michał uparcie szukał czterolistnych koniczyn (zawsze to robi, jak jesteśmy gdzieś wśród traw) mimo, że mu powtarzałam, że swoje szczęście już znalazł :D Jak widać na zdjęciu koniczyna też się znalazła ;) Weszliśmy też do środka pałacu i zwiedziliśmy muzeum - pełne cudownych, pięknych historycznych pamiątek.











Then we drove to the center of Warsaw and went for a long, long walk from Royal Łazienki to Old Town. Michal gave me a lesson about his favourite historical subject - Warsaw Uprasing during WWII. Unfortunately we hadn't had enough time to visit Warsaw Uprasing Museum - definitly number one on our list! I love the city - it's very modern but cozy and romantic in the same time. So different from Cracow! And I really can't wait to visit it again! :)

A potem pojechaliśmy do centrum Warszawy i zrobiliśmy sobie długi, długi spacer spod Łazienek aż na Stare Miasto. Michał dał mi krótką lekcję historii Powstania Warszawskiego. Niestety nie udało nam się dotrzeć do Muzeum z powodu braku większej ilości czasu.. ale jest naszym numerem jeden na kolejną wizytę. A samo miasto? Cudowne - nowoczesne, a przy tym przytulne i romantyczne. I takie inne od naszego Krakowa! Nie mogę się już doczekać kolejnej wizyty! ;)













We ended up our weekend with coffe and cheesburgers in McD! :)

Naszą przygodę weekendową zakończyliśmy kawą i cheesburgerami w McD w Jankach :D



12 comments:

  1. oj moja Warszawa :) pieknie wyglada na Twoich zdjeciach Magda! a w Wilanowie robilismy poslubna sesje mojego brata :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dowiedziałam się od pana z biletami, że sesji w sezonie mają po kilka dziennie ;) też mam już w planach tam jedną! :)

      Delete
  2. pięknie! ja nie mogę się doczekać mojego pierwszego spotkania z Warszawą w czerwcu :)

    ReplyDelete
  3. Thank you for these beautiful pictures! ♥

    ReplyDelete
  4. Nigdy jeszcze nie byłam, ale Twoimi oczami wygląda zachęcąjaco!

    ReplyDelete
  5. Beautiful photos! Makes me want to visit now:)

    ReplyDelete
  6. très beau reportage photos. Quelle belle ville !!

    ReplyDelete
  7. Such lovely photos, Magda! A pleasure to watch.
    Have a nice day! Sandra

    ReplyDelete
  8. Coucou de Belgique, que de belles photos... je rêve (je rêve...) d'un jour arriver à obtenir de magnifiques clichés tels que les vôtres ! Merci pour ce partage, bonne soirée

    ReplyDelete