PROJECT LIFE WEEK 29

Hi all! How's your weekend? I had a fabulous time with my hun and some friends. I just love summer weekends with all bbqs, warm nights and time spending with tho ones I love :) Anyway, here is my PL spread (you can see it on Scrapaddictes blog as well) of week 29. It was amiddle of July, I've spent some time at my parents, outside the city. On weekend I was working as a wedding photographer and once again I felt in love with my job ;) I adore capturing emotions on photos!

Cześć! Jak tam wasz weekend? Ja spędziłam cudny czas z moim M. i przyjaciółmi. Uwielbiam letnie weekendy z tymi wszystkimi grillami, gorącymi nocami i czasem spędzanym z ulubionymi ludźmi :) Chciałabym Was dzisiaj pokazać nową stronę PL z tygodnia 29 (możecie zobaczyć go również na blogu Scrapaddictes). Środek lipca był upalny, więc kilka dni spędziłam u rodziców, poza miastem. W weekend fotografowałam ślub i po raz kolejny uświadomiłam sobie jak bardzo kocham moją pracę ;) Uwielbiam łapać emocje w zdjęcia!


Side A / strona A:


Side B / strona B:


Some close-ups / kilka zbliżeń:





        

3 comments: